softa på're


bilden är från september 2008

just nu så är linda hemma hos mig. mys. inte vart med varandra på jätte länge verkligen. lite synd med tanke på att vi vart så bra kompisar innan. vi bor ändå grannar också. hon sitter iallafall och spelar banjoo kazooie och jag ligger i soffan med datorn och bara nördar.

resultatet på hårfärgen blev enligt mig ingenting, jag tycker inte det ser ljusare ut men det sa linda och joakim att det var. så jag får väll vara lite glad över att någon annan säger att det ser ljusare ut.

imorgon blir det att åka till gymmet efter skolan och träna med sarah, ska bli skönt som fan. blir väll att köra bandet i 1½ timma.

på torsdag blir det party för full rulle. frågan är hur jag ska skrapa ihop pengar till det när jag fick springa runt som en galning och fråga folk efter pengar till snus idag i skolan. alla var sten panka och jag kunde inte få pengar förens jag kom hem. men linda ställde upp och var en riktig going. så jag dog inte, som tur var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback