skönt väder


var ute och solade 45min på min studsmatta när jag hade vaknat. jag älskar att ligga där när det är varmt. det blir dessutom lite varmare eftersom detär svart runt om en, och sen kan man bara ligga raklång vart man vill och hur man vill haha.

gårdagskvällen spenderades med sippo. vi skulle ut på långpromenad. men blev att gå till affären och köpa chips och glass, sen hade vi tänkt sätta oss utanför skolan och bara ta det lugnt. men vi mötte rasmus och johansson, följde med dom till en sjö där dom skulle chillkröka lite. blev hemgång runt tio tiden. jag och sippo satte på weeds men hon somnade direkt typ.

bilden blev rätt dålig. men det är jag, rasmus och sippo.

Kommentarer
Sessan säger:

Nu ska ja börja följa din blogg Millaaa (H) ;D .

2009-04-18 | 16:38:28
Bloggadress: http://Thessiie.devote.se
Linda säger:

Skönt att sola på studsmatta :D

2009-04-21 | 17:01:08
Bloggadress: http://lindiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback