självkänsla

är något som jag saknar. säkert hälften av alla tjejer i hela världen saknar självkänsla. jag pratar om komplex och annat. jag själv har komplex över min kropp och min näsa. jag har svårt med att sluta med maten jag äter, för jag älskar mat. det är så gott. men ibland så får jag nog. speciellt när folk lägger in sånna kommentarer som dom själva vet sårar. speciellt om dom själva har haft problem med deras egna kroppar. det gör mig så ledsen. men guess what? något bra kom ut av det, dom fick mig att få suget till att ta en springtur. så strax ska jag och mamma ut och springa lite. ska bli otroligt skönt faktiskt.

jag vill inte att folk ska tycka synd om mig för det är såhär många tonårs tjejer lever tyvärr. men jag har ett mål, jag tänker till viss del inte dela med mig av det till er. för det är min egna ensak. men jag ska lyckas och det ska jag verkligen. från och med nu kommer det en helt ny livsstil in i mitt liv. nu jävlar säger jag bara.

Kommentarer
aida säger:

iiiih :o milla nu blir jag arg på dig..

ÄT KVINNA, vet du hur snygg du e eller?:s vadå komplex över din kropp? vad gör det att ha lite mer kött på benen och en go RUMPA att ta på?:D INGENTING. ät och bajsa på vad andra tkr:D

2009-04-28 | 22:42:38
Sis säger:

Åh, jag vill också bli pepp på att träna! Min motivation försvinner så jävla fort.. :(

Grymt duktig ät du som springer!

Men vafan? sluta äta? ALDRIG! ^^ <3

2009-04-29 | 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback