lättnad!

åh, gud vad skönt det var att springa. jag blev faktiskt chockad att jag sprang. jag som är latast i världen typ. nepp, jag rushade förbi mamma ett par gånger. hon sa att jag var som en gasell, men nae.. jag tror henne inte haha. med min kondition finns det inte. nae, detta ska jag börja göra oftare. vi är ute och joggar på idrotten en gång i veckan också så där får jag börja haka på mer också. sen köra hemma en gång i veckan med, sen ska jag lägga på lite träning på gymmet och simning på det också. gud vad taggad jag känner mig! here comes the new me.



kom och tänka på en sak. igår så var det en krock i brunnsparken. 1an och 3ans spårvagnar hade krockat. var där och tittade. tog lite bilder också som jag tänkte dela med mig av. usch, tänk att sitta i vagnen när det hände. dock var det inget allvarligt och inga blev skadade men ändå, själva tanken att krocka med en spårvagn. blä.



tänk att ha suttit där, aoush.

Kommentarer
Robin säger:

Duktig du är som tränar :D



fan spårvagnar borde inte kunna krocka tycker jag :O =/

2009-04-29 | 00:04:58
Bloggadress: http://robinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback