härlig morgon

åh.. jag kan inte hjälpa det. men jag är kär i våren. man har vart så van vid att frysa och att det är snö överallt. men när man äntligen vaknar upp på morgonen och hör fåglarna och så tittar man ut igenom fönstret och så är det inte ett ända moln på himlen. helt underbar känsla!

dock vet jag inte vad jag ska göra. om jag ska vara med på idrotten idag eller inte, jag tror inte jag orkar det faktiskt. är fortfarande inte helt frisk ännu. sen är jag så trött efter morgon dagen också. får köra en timme på vår spinningcykel här hemma istället.



igår så började vi 13:00, eller ja vi kom till skolan då men vi hade tydligen inte någon lektion och började inte förän två. så då blev det glass och pommes på angereds utegym, riktigt härligt. sen hade vi livskunskap till typ tio i tre. då var det dags att börja göra iordning. packade fram sminket och massa massa. sen blev det tillbaka till donken för att trycka i sig lite mer mat. då jävlar var det bråttom tillbaka. jag var så stressad och nervös att jag skakade och aeh shit, jätte jobbigt verkligen. jag sminkade jennifer i en egen variant typ. hon ville inte ha starchild tillslut iallafall, haha både jag och jennifer tyckte att hon såg ut som en superhjälte när jag var klar. haha, men det fick duga. lärarna sa att det var jätte bra iaf så.

nu sitter jag här, mamma kom precis upp med en macka och ett glas saft. gott, borde börja fixa mig nu med. ska ta bussen om 25min. hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback