fuck it

efter skolan idag fick det bli att åka hem, behövde hämta pengar och allt sånt. men jag märkte hur stämningen var när mamma även kom hem så det fick bli att jag stannar hemma inatt iallafall. vill inte svika mamma och min lillebror pågrund av den jävla idioten. han kan däremot glömma att jag ens tänker titta på honom. jag tänker inte be om ursäkt, har inget att be om ursäkt för.

nu sitter jag med kritvitt smink i ansiktet och lite blått här och där. försöker komma på vad jag ska sminka på vårat sminkprojekt vi håller på med nu. jag har iallafall bestämt mig för att blått ska vara med. för jag har skrivit upp mig på att ha jätte jätte långa svarta lösögonfransar (på övre fransraden) sedan långa blåa på understa fransraden. har även skrivit upp mig på lite blå stenar. snälla hjälp mig med förslag på vad jag ska sminka mig själv till eller vad som helst? det måste ha något med natur att göra, det kan vara väder, djur, eller bara natur överhuvudtaget.

btw, tack "bellysh" för tipset om "camillaemilia" på playahead. tydligen någon som har snott mina bilder haha. blir så förbannad på sånt. varför kan man inte ha sina egna bilder istället för?

fakeeeeeeeeeeeeeer

Kommentarer
julia ericson säger:

you can be da ocean;D mohaha

2009-04-20 | 18:08:13
Anonym säger:

de e lungt hörru :)

tycker bara sånt är sjukt, att man orkar :/

2009-04-20 | 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback