i get so angry

sitter och tittar på BB live just nu. läser i chatten brevid och fyfan vad arg jag blir.
folk sitter och trackar deltagarna, varandra och ja.. det är verkligen helt sjukt.
det är ingen mild grad dom trackar varandra, utan grovt verkligen. jag skäms. jag skäms för sverige.
"sätt sonia på den så knäcks den direkt" "ey, kom hit så ska jag hänga dig" osv osv.
det är inte bara mobbning och hot som sker där, utan trakaserier i hög grad. 
tjejerna blir kallade för slynor, horor av killar som aldrig träffat dom. killarna blir kallade allt möjligt dom med.
jag skrev till killen som skrev att dom skulle sätta sonia på trästocken istället och frågade om han inte skämdes.
jag fick ett svar tillbaka där han skrev "det där var ingenting jämfört med vad folk brukar skriva här".
men jag undrar då.. vad gör det okej för honom att skriva så ändå? för att folk brukar vara värre så
har han rätt att skriva så om en person som han inte känner eller aldrig har träffat?

jag blir så arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback