dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

att jag alltid gömmer mina känslor, jag visar inte för någon.
sen brister det ihop när det kommit till en punkt då det kokar över.
det är en vana jag önskar att jag inte hade.

jag antar att det blir så lätt. när jag var yngre var jag i en djup djup depression.
jag var självmordsbenägen, skärde mig, allt. jag gillade inte när folk frågade mig hur jag mådde.
jag ville klara mig ur det själv (vilket jag tillslut gjorde efter tre års kämpande).
höll alltid allting inom mig. mamma skickade mig till BUP men jag tyckte dom var idioter.

sen när jag väl tagit mig ur allting så har jag fått hyffsat svårt att lita på folk fullt ut,
det är få människor jag faktiskt berättar allting för. väldigt få.
jag har haft många backstabber vänner in my days, även under tiden min depression var.
därför är det så nu att jag hellre håller allting för mig själv, för innan kunde inte mina vänner hålla det inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback