good to bad to good?

började dagen med massage lektion. jag lekte assistent som vanligt. emelie behandlade även mina axlar lite, kaoZ. sen hade vi prov i småföretagande a, vilket gick hyffsat bra tror jag. jag hoppas det iallafall. fick vg på förra så hoppas på vg nu med så jag kan få det i betyg, hehehehe.
gick sedan en runda på stan med emma och tittade lite efter utspringningsklänning. hittade faktiskt en och jag är så glad, den är super snygg. skiter i om massa folk kommer att ha den, för helt ärligt så orkar jag inte leta längre.
fick bli en solning idag också. trots att k inte vill att jag ska sola för att han är så blek, haha. 

nu sitter jag och väntar på k, han är lite sen hit för han skulle klippa sig. sen vart han hungrig, segast i världen. blir massa mys i sängen och bb tittande, sedan ska vi sova för att gå upp tidigt imorgon. han ska jobba och jag ska ha skriftligt nationella prov i svenska!


tha dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback