we dirty birds

sitter i skolan, har lunchrast. god mat i bamba idag, mums.. pannkakor. vill även säga det att cassie är en liten ful turk som sitter här brevid mig och tror att jag vill vara hennes vän. men det vill jag inte. slut.

fick en anonym kommentar jag hade tänkt att svara på.

Anonym om you are the one:
Vad ska du läsa vidare i Stockholm och varför är det andra alternativet Norrköping? :)

svar: någonting som har med min linje att göra förmodar jag. alltså typ smink och allt som hör till i en salong typ, förutom hår. men jag får se om det blir så, det är trotsallt 2½ år kvar tills dess. jag vet inte vad det är med norrköping fatkiskt, men jag bara älskar den staden. har vänner där och är där varje sommar. norrköping är helt enkelt bäst.


Kommentarer
cassie säger:

hoppas du dör i aids, eller att du fick ont idag :o

2009-02-05 | 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback