valentine

jag ursäktar för en jätte dålig uppdatering. men jag har helt enkelt haft fullt upp hela veckan. carolina har ju som sagt varit hos mig. det har varit helt jätte bra. även fast det inte har varit värsta röjet eller så, förutom igår. men det har vart en otroligt skön vecka med carolina. hon åkte tyvärr hem idag för att fira sin syster.

nu ska jag snart åka iväg till allum och byta lite kläder som jag fick av mamma i alla hjärtans dags present. för det är ju faktiskt det idag ju. alla hjärtans dag. valentines day. vad ska ni hitta på idag? mysa med era käraste? vara med vännerna och fira att singel livet är så otroligt skönt? sitta och deppa hemma för att ni är ensamma? jag ska iallafall på bio med emma och fredrik. i taket lyser stjärnorna ska vi se. har hört att den är sååå bra så jag bara måste se den liksom.

nej, nu får jag springa iväg till allum, hade tänkt tjata på mamma om att få ett par skor också. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback