puh..

åh, kom hem för en halvtimma sen. tog lite väl lång tid att komma hem från skolan idag. för övrigt har skoldagen varit helt okej. jag är bara så himla trött just nu! köpte med mig lite chips hem efter skolan så nu hade jag tänkt att krypa ner under täcket och titta på något bra film. några tips om bra filmer? vad gillar ni för filmer? men.. först så får det bli middag hörde jag nu från undervåningen att mamma ropade.

btw, har inte blivit några dagens outfits alls eftersom jag känner att ni inte diggar bloggen riktigt? ;)
KOMMENTERA MERA. tips, vad har ni gjort idag?, vad ska ni hitta på idag?, favorit film, favorit bok.. ALLT.. kommentera!

Kommentarer
Anonym säger:

jag tycker du ska ladda ner marley and me ! med jennifer aniston och sne näsan! jätte bra och rolig , de inte säkert de finns svensk text till den för den har inte kommit ut en :) pusss

2009-02-04 | 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback