lunch tips!

detta har jag levt på idag:


något som jag tycker är riktigt gott. det är smak på maten. jag tycker inte om att äta tillexempel makaroner som dom är, utan jag lägger alltid på någon sås eller grillkrydda. iofs så har jag grillkrydda på allt ungefär, haha. enligt mig är det den bästa kryddan som någonsin gjorts! just nu sitter jag och äter lunch framför datorn, just makaroner med sås & grillkrydda. det är verkligen suveränt gott! jag vill alltså tipsa om detta. makaroner a lá milla haha.

något som också är verkligen jätte gott. det är att man steker ett ägg, kryddar den med grillkrydda, sen lägger man den på en macka. kryddar lite till med grillkrydda. voilá! macka a lá milla, haha. mästerkocken helt enkelt.. not.

GRILLKRYDDA FOR LIFE!

Kommentarer
sandra pettersson säger:

haha vad för sås på makaronerna då?:D

2009-02-23 | 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback