life is much more precious than gold



ja, idag har det varit en riktigt seg med ändå soft dag. jag och sarah vaknade vid tio tiden och låg kvar i bäddsoffan (som vi sov på inatt) en liten stund. sedan blev det god frukost. vi la oss för att kolla på film runt halv tre tiden, blev changeling. men sarah somnade ju direkt så där fick jag ligga själv.. men jag somnade dock själv tillslut. sen drog hon hem vid fem tiden.

mamma kom även hem från sälen idag, hon tycker min tatuering är ful haha. men som sagt så ska jag ju fixa till den sen om ett par månader så. det blir säkert jätte bra vetdu. mamma är ju som hon är också, hon är bara besviken.. lovar!

igår så började vi kvällen med lite förkrök hemma hos anna. det var jag, emma, sarah, mikaela och anna. sen så drog vi till höghusen för där skulle det tydligen vara lite röj. det var riktigt dött och tråkigt. så vi tog vårat pick och pack och drog till vallhamra istället. där var det dött på folk men riktigt roligt ändå. det var ett antal gånger som man fick sig ett par goa skratt.

btw är jag helt fast i "wow-jocke" nu. säger "inte kul, inte kuuuul" & "helvete lars olof" hela tiden typ. men jag diggar björn!

ja, jag vet att min blogg typ är mega tråkig.. men vad vill ni att jag ska skriva om? tipsa!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback