good morning


pluggade jag lite så gick vi upp till fotbollsplanen här ovan och kollade på hennes mans träning. sen vandrade vi tillbakagod morgon alla söta läsare. nu sitter jag här och har precis gjort mig klar för skolan, dricker mitt te och sneglar i spegeln. sarah sov här inatt, lite ovärt för henne att åka hem. det är ju så sjukt tråkigt med västtrafik. så istället så och stog utanför honom i typ en timma, men jag fick allt underhållning av en golden hund. så söt är charlie.

jag är helt nervös inför skolan idag. för det första måste jag skriva ut en sak för att arbetet ska vara klart och sen har vi ju även prov i stilanalys nu på morgonen. wish me good luck! känner redan nu att det kommer gå åt helvete eller vara jätte lätt.

yeye, hoppas ni får en trevlig morgon så hörs vi senare.

idag kanske jag ska träffa min bästa vän som jag inte träffat på en bra tid <3

Kommentarer
Bea säger:

Ojsan men gud va kul :D

2009-02-05 | 12:01:20
Bloggadress: http://beeatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback