döda mig långsamt



JAG ÄR HELT SERIÖST KÄR. jag har aldrig sett någon snyggare pojke i hela mitt liv. satt och kollade på lipstick jungle. det bästa av den serien är när just han är med och nu när idiot niko har gjort slut med honom så är jag nervös.. hur mycket får man se honom nu? jag dör när jag ser honom. han är så snygg, så sexig.. aaaallllltttttttt.. JAG VILL HA HONOM!

ser inte ut som att jag kommer somna vidare tidigt idag heller. inte trött någonstans. vart har mina sömnproblem kommit ifrån? jag har aaaaldrig haft problem med det innan. alltid deckat tidigt på vardagar, kollar jag på filmer på kvällen stendeckar jag efter tio minuter. nu blir jag inte ens trött när jag kollar film. fyfan, palla detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback