avkoppling

.. var precis vad jag behövde! tända ljus, massage funktionen på badkaret, ansiktsmask, godis och snus. jag hade verkligen glömt av hur nyttigt och härligt det kan vara att bara ta en halvtimma i badkaret för att slappna av. man blir så otroligt avslappnad och glömmer bort allt jobbigt man haft på tankarna. kanske borde börja med att ta en sån här halvtimma en gång i veckan? jag rekommenderar det fullt ut för er läsare också. det är den bästa medicinen mot stress.




det blev alltså inte att jag träffade sebastian idag, synd det. var längesen som fan sist vi umgicks. utan det blev bara en dag hemma, vilket också var riktigt skönt. imorgon är jag ledig som sagt. en riktig långhelg för min del. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback