i miss your love..

idag har jag vart hemma igen.
mamma väckte mig imorse och frågade om jag skulle till skolan
men jag sa bara vet inte och somnade om igen.
men imorgon blir det troligen skola, får se hur pigg jag är imorgon bara.

var även på allum idag med mamma och mor och handlade lite.
köpte en mascara för presentkortet sandra gav mig i födelsedagspresent.
sen hittade jag och mamma massa söta julgrejjer på clas olsson
där vi även köpte laddbara batterier och laddare till det.

sen kom sandra hit efter att hon hade klippt sig.
så kollade vi på the heartbreak kid.
ganska humoristisk film får jag säga, fast bara halvt bra.
iofs är det andra gången jag såg den nu men det funkade,
det dyker ju trotsallt upp något nytt varje gång.

sen det omtalade gossip girl som jag inte har haft någon aning om vad det är,
laddade jag även ner lite avsnitt av förut. har bara lyckats få ner två hitills
och låt mig säga att det var riktigt jävla bra ;o i want more of it.

traveler avsnittet idag var spännande, like always.
men jag fattar inte varför dom bara ska visa 8 avsnitt av det?
det finns mer än så, bara det att det inte är så populärt
och det förstår jag inte någonstans varför det inte är det?
traveler är iofs väldigt förvirrande men följer man det så fattar
man ännu mer tillslut. jag bara älskar det!
undra hur det går nu för tyler när fbi äntligen hittat honom och jagar honom?

nu framöver hoppas jag på mera bloggning från mig själv,
och har även sagt åt mig själv att bli mer som annika när det
gäller pengar. allt åt kläder och nikotin, that's the way it's gonna be.

jag är jätte duktig, har ju lagt ner rökningen och tar väll en cigg då och då.
har inte tatt ett ända bloss på två dagar nu och jag är stolt.
jag tackar mitt snusande för det, tacktack.

dags att sluta skriva, maybe sleep? don't think so.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback