bitches ain't nothin' but hoes

tja, i veckan så avslutade jag min praktik för övrigt.
kände inte riktigt att det var min grej eller så.

igår så fyllde jag 16år, grattisgrattis.
jag fick det jag önskat mig allra mest,
en canon powershot S5 IS (<3)

idag har jag inte varit i skolan alls.
efter att jag hoppat ur duschen runt sju kände jag mig illamående
så det blev att slappa hemma framför datorn hela dagen
mamma och lillebror är också sjuka, fast jag är ju inte direkt jätte sjuk.
imorgon blir det skola iallafall tror jag.

I've run out of complicated theories
So now I'm taking back my words
and I'm preparing for the breakdown

Your t-shirt's lost its smell of you
and the bathroom's still a mess
remind me why we decided this was for the best

I know the distance is a factor
but I stretch as often as I can
My goal is to reach your hands anyday now
Please don't blame me for trying
to fix this one last time
I have a hard time as it is

Don't act like you don't know me
It's still me, I never changed
I'll be here when you come back

dessa verserna ur låten "maria mena - miss your love"
är det finaste jag vart med om.
hur mycket har inte det stämt in de senaste 1½ året?
nu är det dock över, jag är över med det.

nu ska jag troligtvis sova för igår blev det lite försent.
satt uppe till halv ett och spelade cs med hokkeytokkey & sandra.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback