min ögonsten

jag borde sova nu, men jag är inte trött. antagligen för att jag är spänd inför morgondagen.
då är det nämligen dop för min fina gudson. jag ska alltså stå längst fram med föräldrarna (+gudfar linus)
inför ca 60 pers. ingen tvekan om saken att jag tycker det är jobbigt att stå i "fokusen".

jag är så himla glad att han kommit in i våra liv. våran egna lilla bäbis.
vår kevin. min ögonsten. tant millas älskade gudson. min knubbas.
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar den lille gossen.
han är den finaste av dom alla, världens gossigaste.


gammal bild på mig och sketongen

satt och kollade lite på vistaprint förut. har nämligen fått tillbaka pengar från när jag gjorde en kalender där.
det var tydligen fel på dom, det har jag själv inte märkt.. men tydligen så var det de och jag fick 270kr.
så när lönen kommer in så ska jag beställa hem en tavla med en bild på mina finaste ögonstenar, sandra & kevin.
kommer bli så fint när jag fixat klart mitt rum (när det nu sker) och ha dom hängandes på väggen.

nu, är det dags att tvinga sig själv till att sova. fullspäckad dag imorgon. efter dopet bär jag av hem till bella för att dra mig full med massa goa damer. vem vet, kanske blir det utgång. plånboken är inte för full, men vi får se.

Kommentarer
matilda säger:

mysig bild ! :) kram

2012-06-05 | 20:52:19
Bloggadress: http://ztylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback