what to do

bott ensam 2 veckor och nu känns det bättre, känns bra faktiskt. förutom att mitt konto är tomt så jag får tigga toapapper och annat av mor min. men det är okej, det är faktiskt hon som erbjuder det när jag säger att jag ska köpa för de ynka kronorna jag har efter att jag sålde en jacka till mamma.
haha fyfan, snacka om att leva fattigt nu alltså. vart fan tog alla pengarna vägen?

idag efter klockan 19 tog jag helg, jobbar inte förens på onsdag igen.
dessa få lediga dagar är fullspäckade dock, men med roligheter.
imorgon händer något som jag inte kan säga, hehehe.
måndag kommer klara hit för vin och girltalk. kanske att jag lagar en god middag till henne med?
tisdag ska jag göra om mina naglar hos sarah, eftersom senast så var det fel på glittret.

hm.. tja, that's all folk. sämst på att blogga, i know. men vafan, inte kul ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback