longer than forever

känner dig som mig själv, två liv som går parallellt
samma förflutna, fett lika på alla sätt
tankarna bygger på illusionen av lycka

i would cross the desert to be where you are
all the things i did to be close to you
a million miles wouldn't seem that far
i'd go anywhere just to win your heart


det finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig.
jag är så otroligt glad att jag träffat en person som dig, som gjort så stort inflytande på mitt liv.
äkta vänskap är inte alltid att umgås hela tiden eller prata hela tiden.
jag vet vart jag har dig och du vet vart du har mig, vi båda vet att no matter what.. är det vi två.
det är en otrolig härlig känsla, att ha en vän som dig.
i fem år har vi hållt ihop, i vått och torrt, du och jag, vi.
(du ska bara veta hur många gånger jag fått skriva om, nästan allt.. finner inga ord)
jag vill inte ens tänka på hur jag hade varit om jag aldrig hade träffat dig, 
om jag aldrig hade börjat prata med dig den sommaren.. för fem år sedan.
jag vill inte ens tänka tanken att förlora dig, aldrig någonsin. 
du är min andra halva, min själsfrände, my best friend.
lakki, i sure do love you more than words can say!
(annars hade jag kunnat skriva på i evigheter, men kan inte finna orden.. finns alldeles för många)


FAN vad jag älskar dig. ingen känner mig så bra som du gör. ingen känner dig så bra som jag gör. 
behövs inga ord, våran vänskap säger allt sandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback