vila i frid

jag har sån jävla otur. varför dör folk runt om mig stup i kvarten? tre stycken på ett år nu, TRE STYCKEN.
jag förstår inte, verkligen inte. speciellt inte nu. hur kan man ta en människas liv sådär? hur kan man förstöra
för en familj som redan har det svårt? hur kan man ta tre barns ända levande förälder? så många tankar, så lite svar.

det var en tung dag på jobbet idag. jag kände det redan när jag gick in i affären bara. möttes av min chef i gången till personalrummet, kramades. gick vidare till de andra för att dela sorgen och tystnaden med varandra. 

sedan åkte vi upp till hennes port i oxled för att tända ljus och lägga blommor. det blev så fint och jag lovar att du hade tyckt detsamma, besa. det var så hemskt att se alla sörja, men samtidigt så vet vi om att du kämpade så gott du kunde.
rest in peace beautiful angel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback