wiho

i can't stay on your morphine, cause it's making me itch
just det jag är borta på nu. kul liv. bli sjuk hela tiden. andra gången nu jag får denna hostmedicinen. och jag tyckte det var kul att ha denna förra gången? jätte kul att vara yr, händerna skakar som jävla spasmryck och jag små fnittrar för mig själv typ och ändå har jag inte tatt tillräckligt idag?! jahapp mina vänner, 40ml lepheton och sån här blir jag. jag ska ta 60ml per dag. lycka till säger jag bara.

även ett good bye till min vän alkoholen dessa två veckor framöver. jävla anitibiotika. jag som precis hade börjat komma igång igen efter fem veckor av att bara ligga hemma i sängen och chilla järnet. hepp, ses ute på stan om tre helger då. se till att ta det lugnt, tills jag är tillbaka och röjer upp göteborgs fucking uteliv.
nu ska jag sova, för att bli sober som pink hade sagt. imorgon väntar ett helvetes stort prov (helkurs prov i friskvård) jag har inte pluggat ett piss och jag kommer kugga som en idiot, men jag går dit, försöker och sen går jag hem. chillar hemma tills klockan blir så mycket som tre och åker tillbaka till skolan för att ha lektion 16-19?! lektion och lektion, öppet hus för småbarnen. kul att vi måste vara med på det. nej. jag har inga penslar kvar, sorry dudes. halsfluss och inga penslar, ingen make up för min del. jag får väll vara den trevliga människa jag är och berätta för småbrudarna vad det är vi håller på med där istället. duktiga jag. not. good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback