hemma helg.

var ledig idag, det var buffertdag i skolan och jag hade inga omprov. igår var det även öppet hus, vi hade 7 besökare typ haha. suck. jag och kajza målade med vattenfärg och resten av brudarna sminkade varandra typ. jag fick även stå och prata med en mamma och dotter om våran linje, vad jag tyckte om och vad för typ av lektioner vi har. riktigt kul när jag låter som en man, ibland. efter det åkte jag och fia hem till mig och chillade dillen i sängen och somnade tidigt.

sov i typ tolv timmar, käka lite frukost vid typ två och sedan drog vi oss ner till allum. när vi skulle ta ut pengar på torget så såg fia en gammal tant ramla, vi sprang dit och hjälpte henne upp. stackarn, det hade spruckit mellan ögonen ovanför näsbenet typ så det blödde som jag vet inte vad. hon hade blod över hela jackan nästan. så fia tog tag i hennes rullväska och jag tog henne i ena armen så vandrade vi bort till vårdcentralen som var stängd, dörrarna var dock öppna. så satte vi henne ner i väntrummet och sprang iväg i jakt på en sjuksköterka, hittade en och hon sa att hon skulle ta hand om henne. tanten var evigt tacksam och vi gick iväg med leenden upp till öronen. gud så bra man känner sig när man hjälper folk. vi gick iväg till rusta. hittade en skjorta, svin snygg. bangade att köpa den. fia köpte en jacka för 99kr, skit snygg. inte visste jag att rusta hade snygga saker. sen köpte jag chillinötter (som var äckliga) och en cola. vi sprang iväg till h&m snabbt, köpte massa örhängen för 30 riksdaler. sedan hemåt.

nu ligger jag här. arg på fia för att hon aldrig ringer trots att hon lovar att göra det. spelar massa spel på facebook. drömmer mig bort till en viss man. huvudvärk, synen börjar bli kass som satan. hittar inte mina glasögon, livet leker!

har dessutom insett att jag går på anitibotika tills nästa lördag. vilket betyder att jag äter dom jävla tabletterna på valborg? jag skiter i vilket, jag ska supa. kajza hade lite förslag på krök så jag hakar på henne, såklart. fia är på hoppas jag.
om en vecka ska jag köpa skor. jag längtar, mina är sönder. två par, svin snygga!
nu ska jag sluta skriva om ovettiga saker. förstår inte varför jag har besökare på denna bloggen? jag skriver bara för att skriva, är knappast stenseriös bloggare som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback