die

så otroligt trött på en speciell människa. att alltid vara så otroligt negativ och få andra på dåligt humör. jag förstår inte hur folk kan vara så otroligt negativa? hur orkar man? jag är inprincip ALLTID posetiv. det är inte ofta man hör mig vara negativ. men just den här människan, jag kan faktiskt säga att det finns fler i min närhet som bara svamlar ur sig massa negativitet som gör att man blir på så otroligt dåligt humör.

blir så trött pååååååååååå det. 

skulle handlat färg och tapet med mamma idag, men vi missade det. mamma var iväg och köpte en ny as snygg soffa (äntligen ska den fula jävla skinnsoffan ut). målaraffären stängde två och rusta (där jag hittade tapeten som ska bli min fina fondvägg) stängde fyra. vi kommer aldrig komma igång med rummet. tror vi har sagt att vi ska börja med det i två år. mamma har iofs tagit mått på rummet och jag har rensat bort all skit och lagt i lådor (för två månader sen). 

hela dagen har jag legat och spelat bouncing balls på facebook, då menar jag hela dagen. resten av dagen ser väll ungefär likadan ut. jag stannar hemma, tänker inte gå utanför dörren. jag ska bli helt frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback