yes!


nu var det bokat och klart. bär av till norrköping den 13e juni och är tillbaka den 22e. jag åker alltid till norrköping varje sommar, det är som en tradition. älskar den sköna staden. dock brukar jag åka dit i augusti men nu får man skynda sig dit innan siri's lilla tyson växer sig stor, sen saknar jag siri otroligt mycket också. fick träffat henne en snabbis på sportlovet, men det var bara fem minuter. saknar min lilla kaninjävel. jag har redan bokat hennes nya lilla vovve på mårnarna, blir ut att springa med tyson då serni. hard work! varje dag satsar jag på. woh, bra milla bra.  no need to worry, girl.

påtal om annat så ligger jag i soffan just nu och har kollat på massa weeds avsnitt. fick avbryta lite för att uppdatera er, snäll som jag är. är äntligen klar med säsong 2 och är inne på halva säsong 3 nu. så jävla bra serie. silas är så otroligt snygg med. cheeeeck it out girls, what's not to like? mhm, i want his white boy ass over here. haha, lite hjärntvättad av alla gangsters i weeds.


back to weeds. tudeluuu!

Kommentarer
Anonym säger:

hejhej vad söt blogg du har! allt bra med dig. kolla gärna in min blogg och säg din mening och när du ändå är där kan du slänga iväg en fråga till min frågestund med :D



kram skumbanan! ((:

2009-05-14 | 15:56:16
Bloggadress: http://amandasvenssson.blogg.se/
emma, säger:

weeds? vilken kanal? är mary-kate med där? hehe, aldrig hört talas om:)

2009-05-14 | 18:10:59
Bloggadress: http://emmamargaretaa.blogg.se/
mikaela säger:

läste ditt inlägg " jag borde inte" eller vad det nu hette, där du skrev om olycklig kärlek. Kommer du ihåg hur kär jag var i F? Vi hade ett bra förhållande i ett år, men vi har gjort slut nu. Senaste halvåret har varit BAJS, så även ifall du skulle få den killen så betyder det inte att allt blir bra. Oftast blir det skit med tanke på att ni har haft det som ni har haft det. Förstår hur du känner.



miss u m,



"mela"

2009-05-14 | 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback