uppe med tuppen

ja, det kan man väll säga att jag var. jag vaknade först kvart i åtta, tyckte det var lite för väl tidigt att gå upp så jag somnade om och vaknade en timme senare. då kunde jag inte sova längre. jag är konstig, jag kan bara somna om en gång, sen går det inte att sova mer.

denna torsdagen ser ut som så att jag kanske ska luncha med robin och kenta, får se hur det blir eftersom jag är pank. dock säger kenta att dom bjussar men jag kan verkligen inte ta emot saker. jag har jätte svårt för det. känner mig alltid dum när vänner ska betala för saker som är till mig. jag får nöja mig med att beställa in en chai latte eller någonting helt enkelt. jag ska även packa idag, för imorgon bitti bär det av till stockholm. så skönt! älskar verkligen den staden, så otroligt vacker och härlig. det jag inte gillar med den dock är att alla ser alltid ut att ha så bråttom. om man går i stan tillexempel, folket flyger typ fram. det är inte som i göteborg när man nästan blir pissförbannad för att folk framför en går så otroligt långsamt eller bara stannar upp mitt framför en.

i stockholm blir det besök på grönan. kanske ska våga mig på den nya åkturen insane? det får det nog bli. senast jag var på grönan var väll sådär tre år sen eller något, då tyckte jag inte att dom hade så mycket kul faktiskt. liseberg är bättre enligt mig. då hade vi iallafall en lägenhet i stockholm pågrund av att min mammas man jobbade i stockholm då och då. väldigt centralt och allt. fast nu när jag tänker efter så var det inte då vi var på grönan, då vi hade lägenheten. utan då bodde vi på hotell. kommer ihåg att min bror stukade foten på grönan i det dära lustiga huset typ. usch, det var så hemskt. kommer även ihåg att jag gick iväg och smygrökte när vi var i stan. pinsamt. nu behövs det inte smygröka längre, det har iofs inte hänt på väldigt länge nu. men nu har jag ju även slutat röka, bra som jag är. så behövs inte tändas några ciggaretter överhuvudtaget.

nej nu ska jag tillbaka till sängen och kolla på tv igen. ser ut som att xena har börjat. det är ju lite roligt. roligare än datorn just nu iallafall. hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback