töntig som jag är

så satt jag och kollade på två avsnitt av så ska det låta nyss. jag förälskade mig först i molly sandéns röst, sen ola's, sen marcus fagervalls och sen sara löfgren. tänkte att jag slänger upp lite videos från de låtar jag blev förälskade i med dom.

marcus fagervall - fix you
sicken underbaring den dära marcus asså.



molly molly molly, jag säger lätt att hon är sveriges bästa sångerska!


han är verkligen en pudding. ser ut som en liten pojk i en mans kropp, i like. hans röst också, bra bra bra!



frågan är varför sara inte kör rock? hon har sån otroligt bra röst i nästan alla genre dock. jag älskar henne!


Kommentarer
Janniké säger:

Milllllla :D

2009-05-07 | 22:50:20
Bloggadress: http://lassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback