tired of all of this

slänger upp en dagens outfit det första jag gör.
en chill torsdag, orkade inte vara så seriös. vilket jag inte orkar vara ofta.

vit klänning - gina tricot
jeans - bikbok
grå lång kofta - mammas

hem kommen från skolan och stan precis. här hemma är det full rulle som vanligt. min bror och hans två kompisar springer runt med varsinn leksakspistol och leker zombies typ. antagligen så är två stycken zombies och den tredje ska döda den andra. lite roligt med tanke på att 2 av killarna är 11 (en av dom är min bror) & den tredje (som även ser minst ut) är faktiskt 12. jag tycker iofs att det bara är bra att dom fortfarande leker. för den dagen min bror börja dricka och röka så kommer storasyster milla var honom hack i häl och lära han lite hyffs. jag har ju iofs druckit och rökt sen jag var 13år (dock har jag ju slutat röka nu). men den pojken ska aldrig börja röka, dricka vet jag att han kommer göra. vilket tonåring gör inte det typ?

jag tänkte.. jag har iofs inte uppnått såpass mycket läsare ännu för att få en massa frågor. men det är ju ändå några stycken som kommenterar varje dag att dom tycker om min blogg. vilket uppskattas jätte mycket! tack för alla kommentarer. fortsätt så :) men, ja.. en frågestund. vad tycker ni om det? svara vad ni tycker i kommentarer så får vi se om jag kommer att ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback