tips!

nu när sommaren börjar närma sig så har ju nästan alla börjat klippa av gamla jeans eller liknande för att göra sig ett par snygga shorts. men det blir ju alltid massa krångel när man ska ta fram strykjärnet för att platta till kanterna som man vikt upp snyggt. därför kom jag på (som säkert massa andra gjort) att man kunde använda sig av sin egna plattång. det gick verkligen skit bra. så ni som inte visste om att man kunde göra så, nu vet ni!


här håller jag på att "platta" mina avklippta levi's shorts.


resultat. dock är dom beiga avklippta chinozen lite ostrukna.
men det kan man också lätt fixa med plattången!

Kommentarer
Cornelia säger:

Så smart! :)

2009-05-04 | 17:59:51
Bloggadress: http://kornelijah.blogg.se/
SOMMARUNGARNA! säger:

Vad smart att man kan göra så, det hade jag ingen aning om!!! :D

KRAMAR

2009-05-04 | 20:45:48
Bloggadress: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback