storstädning och massa rensning

mamma satte mig i hårt arbete idag. från början så skulle jag bara städa mitt rum och damma av det för att få en snusdosa. men istället så började jag rensa ut allt gammalt så nu ser mitt rum mycket större ut och renare ut. tog lite kort för att visa er. vissa av er vet hur det brukar se ut i mitt rum. saker överallt, aldrig städat, kläder exakt överallt och bara massa skit. jag vet dessutom att mitt rum är jätte fult haha. men jag ska snart måla om och köpa nya saker till det, då ska det bli mega snyggt.



Kommentarer
linnea säger:

kan inte du komma och städa mitt rum:)

2009-05-16 | 12:20:48
Bloggadress: http://linnealowerdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback