still tired

ligger fortfarande i soffan haha. jag orkar verkligen inte göra något annat. fast nu borde jag faktiskt gå upp. duscha, fixa mig och göra lite grejer här hemma. för ikväll ska jag träffa min älskade och saknade bästa vän sandra. blir antagligen grill och krök i slottskogen. blir säkert mys. bara jag får vara med sandra så är jag glad. det är faktiskt sjukt, vi har inte vart med varandra på typ två månader. det är hemskt. men så blir det ibland. dock har hon vart i frankrike i 3veckor också.

åååååååååh. jag vill ut och lägga mig i solen men orkar inte.

hörni, nu får ni ta och ge er btw. nu får ni faktiskt tipsa mig om vad ni vill att jag ska skriva om, ge mig kritiiiik!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback