sandras student

nu har jag fixat klart mig, ska ta bussen om en halvtimme. ska bara äta frukost först sen åker jag iväg för att titta på sandra när hon springer ut och tar fucking studenteeeeeeeeeeen. så jävla stolt över henne är jag. hon har klarat det! har vart så tuffa tre år för henne nu, med jobb samtidigt som skola och massa annat. jag är världens stoltaste bästa vän! hon ska få massa kramar och pussar av mig så fort jag får syn på henne. har även köpt present som sagt. sen bär det av till hennes crib med ankan, steffi och sandras familj och släkt.

tänkte visa er hur jag kommer att se ut idag.

jeansjacka : vila
blommigklänning : lindex
gladiatorsandaler : skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback