nervösa-dagen, check

jag har precis kommit ur duschen. var tvungen att få bort all saltvatten som jag hade i håret från examinationen. det gick faktiskt bättre än förväntat. jag hade en väldigt negativ inställning till att börja med. inte nog med det, när jag kom till skolan och skulle plocka fram sakerna jag bokat för att ha på examinationen så är allt borta. kul. då fick jag genast tänka om och hitta nya saker. som tur var löste det sig rätt okej. hade vart mer nöjd om det var de grejer jag hade bokat som jag använde, men nej. ibland finns det idioter som bara förstör och har sig. jag skänker all mitt härliga hat till de idioter som är sådana. puss på er.

hade tänkt slänga upp ett par få bilder från examinationen. väntar på fler bilder av cassie som ska skicka sina bilder så fort hon har ätit. förvänta er att det kan dröja ett tag, hihi. men några stycken kan jag väll bjuda på, så snäll som jag är.

julia fisk och cassie gräshoppa

kajsa ogräs

sarah rosflicka/dead bride

elin blom-inspirerat

bea leopard. riktigt modigt att köra topless!

jag själv fick slita och klättra i ett vattenfall. det var lerigt och hade precis regnat. botten var svin äcklig och man sjönk ner direkt. men jag kämpade för fullt. först så stod jag precis under vattenfallet typ, en elev fotade mig då. blev inte så nöjd med bilden han visade. dock tog han mer än en bild. sen när jag äntligen kommit upp ur vattnet så förklarade jag för hans lärare att jag precis blivit fotad under vattenfallet. nej, sa han du ska fotas där. så pekade han ut i vattnet igen. då var det bara för mig att bege mig ut i vattnet igen. sen blev det en massa poosande och jag hoppas på bra bilder nu. vet inte när jag kommer att få dom men jag hoppas snart. anledningen nu till att jag inte lagt ut bild på hur jag såg ut är för att jag väntar på cassies bilder, dom jag tog med min kamera blev inte bra alls tycker jag. så ni får stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback