nervös inför morgondagen

känner mig så stressad och nervös inför morgondagen. först startar den upp med examination i natursminkningen, inte nog med att vi har smink examination utan vi har även prov i materialkunskap, it sucks. jag har ingen aning om hur min sminkning kommer bli alls. jag vet ju hur jag hade tänkt att ha den, resten får vi se. vi ska även bli fotade av elever som har foto som passion på skolan. ska bli rätt kul iofs men ändå spändt då det är första gången jag fotas seriöst framför en kamera. klädeseln för fotograferingen har jag inte bestämt ännu heller. funderar på en blå lång ärmad tunika bara eftersom att det är sminkningen som ska vara "höjdpunkten". för er som är nya och inte sett min sminkning så kommer den att se ut såhär.

sen får ni gärna tänka er att jag kommer att ha blött hår och sitta vid vatten. kan det vara något tro?

gick förbi anslagstavlan imorse och hittade en kort på vår lärare som fött sin son sebastian nu. var tvungen att fota och visa er. så otroligt söt sebastian ser ut att vara. kommer vara sjukt kul när charlotte kommer och besöker oss med lilla sebbe. det är sjukt så fort tiden har gått. hennes mage har bara växt och växt och nu är den lille pojken ute. saknar faktiskt charlotte redan, hon är sån otroligt bra lärare. längtar tills hon kommer tillbaka. ett stort grattis till charlotte och linda för deras lilla sebastian :)

titta så trött och glad hon ser ut att vara. kan knappt föreställa mig känslan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback