lonley nights

sitter här i min ensamhet framför min älskade tomburk. har precis haft lite frågesport med snyggvictor, trevligt trevligt haha. funderar på om jag ska gå ner och glo film med mamma eller lägga mig i sängen och vänta på scrubs och sova. vet inte vad som låter mest lockande faktiskt. är ju faktiskt rätt trött, men känns lite fel att gå och lägga sig såhär tidigt.

imorgon så blir det lunch på stan med kenta och robin förmodligen. kenta vill att jag ska försöka mig på en öl utan legg, men det märker vi om jag gör. jag är väldigt feg när det gäller det dära. sen så är jag inte så desperat efter att vara 18 och få dricka heller. jag klarar mig med mina hemmafester och smuggelöl.

ser ut som att det får bli film med mamma. hon sitter ensam där nere, tråkigt för henne. jag får hålla henne sällskap. alltid mysigt att kolla på tv med mamma. jag brukar alltid tvinga henne till att klia mig på ryggen, benen och armarna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback