jordnötter & partillegossip

sitter jag och äter just nu. tycker det är så otroligt gott. sen är det även bra om man är lite små sugen på mat, käka lite jordnötter bara. fast sen ska man ju inte äta för mycket av det goda heller haha.

jag är inte chockad. nu skrev partille gossip om willysligan. tufft. med tanke på att jag inte var med i den, utan jag var MED dom i furulund bara. dom skriver att det var våren 2006, fail. det var nämligen sommaren 2005. lite skillnad, lite yngre. men ja, så är det när man inte tar reda på det rätta utan bara skriver vad man tror. vilket partillebarnen är riktigt bra på att göra.

just nu springer jag och min bror runt i hela huset och letar efter något gott och sockrigt att äta. men mamma har alltid riktigt bra gömställen hon. en riktig gömmare. to bad for us, eller ja.. rätt bra kanske. inte ska man äta godis mitt i veckan inte.

uppdatering!
två min efter att jag publicerade inlägget så hittade min bror sour cream stjärnor. mums! nu ska vi möla i oss några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback