härlig lördag

kom hem för en timme sen typ. var iväg och träffade norskarna. roligt att se dom igen. filip har blivit så otroligt snygg nu så jag tror jag dör. ojojoj, och han har jag kysst. yeah! fick även ett samtal av josefin påväg hem. lasse lindh ska spela på brewhouse ikväll. och vet ni vad? JAG OCH JOSEFIN STÅR PÅ GÄSTLISTAN. behöver inte betala, yes! tack till lasse lindh säger vi för det. tur att josefin känner honom haha. dock kan jag bara två av hans gamla låtar vilket är "svenska hjärtan" & "sommarens sista smak".


här har vi självaste lasse lindh. ni som kanske inte vet vem han var så var han med och medverkade i melodifestivalen.
här har ni ett youtube klipp från det.

ni får se till att höja rejält. för ljudet var rätt kasst hörde jag nu.

Kommentarer
joss säger:

vi ska ha kul ikväll!!!

2009-05-02 | 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback