går i säng en halv timme senare

buhu för 6an. just nu visar dom hulken. jag som suttit och väntat på att få gå och lägga mig sen klockan sju. nä, då börjar scrubs en halv timme senare. livet är allt bra orättvist ibland, hah. skämt åsido. jag är iallafall otroligt trött just nu.

sedan saknar jag en viss jesper också, inte träffat honom på ett par månader nu. för lång tid. han är en riktigt charmör den dära killen asså. passa er brudar! snygg, charmig, snäll och rolig.. kan det bli bättre?

kan ju även passa på att göra lilla markus nöjd. jag vet om att du läser detta inlägget pojke lilla. vill bara säga till dig att vi ska inte ha barn ihop, hahaha. vi såg ju hur det slutade på makemebabies.com. fulaste ungarna jag har sett, helt seriöst. men ja, lilla markus vi får klara oss utan ungar i framtiden helt enkelt haha. tar mitt privatjet till dig nu. hare gött haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback