gamla klassiker och regn

just nu regnar det som bara den ute, usch vad hemskt. jag sitter inne och lyssnar på gamla klassiker så som secret service - oh susie och lite gamla disney soundtracks låtar. jag älskar verkligen att sitta och lyssna på gamla låtar som man lyssnade på när man var mindre eller låtar som har minnen med sig. skulle nog kunna säga att min genre är gamla låtar. om det går? det får det göra helt enkelt. ja, ikväll så händer det ingenting för min del. bara sitta hemma, titta på någon go film med mamma eller något. poppa lite popcorn kanske. på fredag morgon bär det av till stockholm, ska bli otroligt skönt. jag hoppas på bra väder. dock som det ser ut på tv4s väderrapport på internet så ska stockholm bjuda på regn hela helgen. så passande då, usch för regn. jag vill ju kunna gå runt i shorts och t-shirt och en tunn kofta. sitta på ett café och smutta på en chai latte och njuta av stockholm. på tal om ingenting så satt jag och lekte med lite smarties förut, gottgott.


just nu är jag otroligt sugen på att bara knäppa en öl, sitta och tjöta med lite gott folk osv. men min plånbok tilllåter inte det alls. den är nästan så gott som tom. min snusdosa tillåter inte det heller då min snus kommer att ta slut imorgon och jag får inte pengar förens på fredag. blä. detta slutar inte bra, det känner jag på mig.

förresten, vad tycker ni om den här tröjan? köpte den på ullared för typ ett år sedan och jag har nog bara användt den en gång skulle jag tro. vet inte varför, för den är ju väldigt söt och enkel.

Kommentarer
malin. säger:

(y)

2009-05-20 | 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback