förvänta er inte bra uppdatering idag

för idag har jag inte tid med det faktiskt. kom hem från skolan vid fyra, käkade lite och sen var det bara att börja fixa min lillebrors hår för han skulle iväg på skoldisco. bilder på det kommer, just nu funkar det inte att lägga över bilder från mobilen till min dator. han blev jätte snygg i håret faktiskt, jag är riktigt stolt.

nu sitter jag och fixar mig själv inför lite fiesta. ikväll bär det av till angelica för massa party. ska bli as kul. bilder får ni imorgon! imorgon så drar jag även iväg till min fader i västerlanda (lilla edet). kommer hem på söndag igen. så förvänta er inte mycket uppdatering denna helgen. busy busy buys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback