dessie


det står fjortis i pannan på dig, dessie. time to realise it!

kanske blir mycket med två "hat"lägg på bara två dagar. men äsch! jag är bara så otroligt irriterad. denna lilla jävla 14åringen tror verkligen på att hon är så snygg och så perfekt. visst, jag säger inte att hon är ful. verkligen inte. men hon sitter och skryter om sitt självförtroende och sen säger att hon behöver banta? jag förstår inte riktigt vad som snurrar runt i hennes huvud överhuvudtaget. hon säger att hon är bättre än alla andra för att hon har många läsare, när började världen kretsa runt bloggvärlden? aldrig vad jag har märkt av. folk skriver bloggar för att det är roligt. det är ett slags tidsfördriv och ett sätt att släppa ut det man har i hjärnan som inte behövs där längre. men tydligen så är vi alla med mindre läsare än henne mycket dåligare och allt det dära. hon tjatar ju om att hon är så bäst, då vill väll hon ses som en förebild? nej för så fort någon som har vart inne på hennes blogg och börjar använda det dära ljusrosa läppstiftet (skitsamma om personen i fråga hade det för typ ett år sen eller redan förra veckan) wipps! personen blir anklagad för att "härma" dessie. men tydligen så förstår hon det eftersom hon är så perfekt och alla vill se ut som henne, vara som henne och alla bara sååå älskar henne. vilket är så fel. jag har inte vart med om en ända människa som sagt "ÅÅH, JAG ÄLSKAR DESSIES BLOGG. hon är så bra och så fin!" utan det är mer "men usch, den jävla mini fjortisen. hon är allt rolig att skratta åt). jag tror inte hon har insett ännu att om man läser någons blogg måste det inte betyda att man älskar personen eller så. visst, jag är "beroende" av vissa bloggar för att dom är bra, men sen finns det även vissa jag gillar att titta på för att se hur människorna skämmer ut sig själva. vilket jag, med skadeglädje verkligen roar mig åt. men jag antar att kära dessie växer upp och blir en mogen ungdom snart, låt oss bara be till gud att det händer snart.. gärna nästa vecka. en sak till är ju den otroliga push upen hon kör med. det är nästan helt galet asså. hon är fan bara 14år? även det att på nästan varje bild på henne så ser man ju även halva bhn. tittar man inte till det innan eller märker det på kameran efter man tatt ett kort och fixar till så man inte ser? nejnej, ska man följa dessies råd så visa allt du har och äger liksom! gärna för 20 000 pers, kom inte sen och säg att du är hatad. nej, folk är avundsjuka på fjortisar nu för tiden. hahahahaha, LÅT MIG SKRATTA. eller vänta? det gör jag redan.

ni som inte vet vem hon är.. check it out desireenilsson.blogg.se
för nej dessie, alla vet inte vem du är. om du ser 20 000 som hela sverige så vet jag inte hur din matematik fungerar. för det är nämligen ca 9 miljoner människor i vårt land. men visst visst, det märks att du inte går i skolan iallafall.

Kommentarer
E säger:

hahaa hon är otroligt sorglig.

bra inlägg :D

2009-05-04 | 19:20:59
Bloggadress: http://wenameit.blogg.se/
E säger:

haha, dessie kommer att skämmas sen när hon blivit äldre och inser hur mkt hon gör bort sig just nu.

2009-05-04 | 20:02:42
Bloggadress: http://wenameit.blogg.se/
Anonym säger:

håller inte med!

hur fan kan du dömma ngn efter en blogg? du känner ju fan inte henne.. och nu om du inte gillar henne varför länka henne då ? ;)

och nej jag är inte en STOOORT fan av henne tycker bara att man inte ska dömma folk man inte känner !

2009-05-04 | 20:05:53
Anonym säger:

haha hatar henne ärligt asså!

2009-05-04 | 22:09:22
Sis säger:

HAHAHAHAH xD

2009-05-06 | 01:48:42
Ellie säger:

sv: Håller med till 100%

Ser att du också fått kommentarer aav folk som inte riktigt håller med haha. Kul :P

2009-05-07 | 18:02:04
Bloggadress: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback