baksmälla

är fortfarande helt trött och mår illa. usch, jag hatar att vara bakis. speciellt på en torsdag? tur för mig att jag var ledig idag, treorna i våran skola tog studenten idag. nu närmar sig vår skolavslutning med stora steg, endast 13 dagar kvar. 10 juni sticker vi på sommarlov!

jag somnade en timme på soffan förut, funderar på att gå och lägga mig snart igen. sova i typ tio timmar så jag mår bra imorgon. vill inte vara trött imorgon, för då bär det av till emma efter skolan. blir lite förkrök och efterrätt. ska bli riktigt nice faktiskt. lite synd att vissa inte kan bara. men det blir bra ändå, vi är bäst på fest.

nej nu blir det nog att ta mig en dusch, fixa lite innan sängdags och sen stendecka i sängen till något bra på tv.
hörs imorgon bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback