ajaj

inte roligt. folk har ringt hela natten lång och väckt mig. nyss ringde camme och väckte mig klockan tio och ville berätta om sin gårkväll. men jag ville sova vidare, fast det gick inte så bra. jag är helt täpt i näsan och halsen vill inte heller vara med och leka. åh, jag orkar verkligen inte vara sjuk mer. det suger! jag måste be mamma köpa nässpray, för jag pallar inte med min näsa längre. jävla skit att jag alltid ska lyckas bli sjuk :(

nu är det så killar och tjejer att bilderna från lasse lindhs spelning igår kommer senare. det var däremot hur kul som helst. dock kunde jag bara en låt, haha. men lasse är en riktigt skön kille! tack till honom för att han skrev upp oss på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback