090526

sitter i soffan nu och kollar på hannah montana. har precis ätit nudlar, så gott så gott. har ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt. har inte så mycket att säga just nu, kommer säkert mer uppdatering senare dock.

imorgon så ska jag på sandras student. hon springer ut klockan tolv, sen blir det hem till henne med lite folk och hennes familj+släkt. gud så full hon kommer vara haha, det kommer vara så otroligt roligt att se. för gud vad hon pratar när hon har druckit haha!

på torsdag är jag ledig, vet inte vad som ska hittas på då. blir nog att plugga hela dagen. har ett antal inlämningar att göra innan de sätter betygen. riskerar ig i svenska a just nu pågrund av dåligt med inlämningar, så jag har fyra stycken att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback