speciellt för virre

virres smoothies blev alltid katastrof läste jag på hennes blogg. jag ställde upp på att fixa recept på en smoothie som smakar underbart, nämligen min mammas. så jag frågade henne om receptet, så här har du virre och ni andra läsare.

för en person:
2dl bär (hallon/blåbär)
2dl yogurt
lite socker
lite mjölk
sen in i mixern

ligger i soffan nu och är riktigt seg faktiskt. vill bara att tiden ska rinna iväg så jag kan gå och lägga mig igen. men nej, tänker inte lägga mig än på ett tag. klockan är ju bara kvart i fem liksom. jaja, nu ska jag sluta skriva. so long!

Kommentarer
värr säger:

taaackar :D:D:

2009-03-13 | 17:07:44
Bloggadress: http://vkoskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback