sommaren 07 fo sho'!

gårdagen spenderades som sagt hos nima, det var chill som fan. slutade med att jag och nima stod och dansade som fan haha. sen körde annika (emma's mamma) mig till slättenvägen där jag mötte brinck. så drog vi hem till honom och tittade på tv. sen sten däckade jag i hans soffa. sen vaknade vi vid tolv så drog jag hem och han på kalas.

nu sitter jag här hemma och är på mega bra humör. känns så jävla bra att jag inte har något alls att göra idag, orkar inte ha något att göra heller för den delen haha. sitter här och lyssnar på låtar som jag, siri och madde lyssnade sönder när jag var i norrköping sommaren 2007. fyfan vilken bra sommar det var! helt otroligt vad saker som hände då. här under har ni en av låtarna vi alltid lyssnade på haha. älska simpson remixen där i början, sjukt skön låt haha. parteeey. vill ha sommar och norrköping nuuuu! saknar mina babes där borta med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback