snälla snälla

åh, får panikångest. allt går åt helvete med novellen, snart så kommer jag skita i den totalt. det går verkligen inte. förut så började jag gråta och fick verkligen en ångestattack. då blev det shopping med mamma på allum som tröst. det behövdes. blev massa träningskläder, eftersom jag ska börja gymma nu. komma igång och skaffa fastare kropp och gå ner ett par kilon. sen köpte jag även den efterlängtade "skinn"jackan, den fanns kvar på allum i min storlek som tur var. sen fick jag även med mig hem ett vanligt långt linne och en snygg sjal. bild på det kommer här nedan.

allt kommer från h&m
sjal 98:-
linne 69:-
jacka 498:-



om någon vill vara snäll.. så hjälp mig med min novell? jag kräver inte att ni ska skriva den, utan bara hjälpa mig med inspiration och massa. för klarar jag inte den så ryker mitt svenska betyg kan jag lugnt säga. inte kul. snälla, hjälp.

Kommentarer
Anonym säger:

snyggt baby

2009-03-10 | 12:38:22
Bloggadress: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback