halstabletter och näsdukar

är precis vad jag knarkar just nu. jag har blivit så otroligt sjuk efter helgen. usch. aldrig mer feströka! blir så otroligt sjuk av det så det är nästan synd om mig asså. idag var jag i skolan, vi sminkade varandra till kiss osv. ska lägga upp lite bilder på det imorgon hade jag tänkt :) sitter nämligen inte vid min dator just nu. men ja, som sagt så var jag i skolan idag. dock var jag bara på första lektionen sen gick jag på hälsokontroll, sen drog jag hemåt. har känt mig helt död idag. feber och hostar som en idiot. kommer inte vara kul att sova senare, men det får jag stå ut med. får klunka massa varmt te innan sängdags.

imorgon blir det att stanna hemma, sen mot kvällen ska jag kolla fotboll med sarah uppe på fotbollsplanen vid mig. hennes pojkvän ska träna antar jag haha. men ja, det blir väll skönt att komma utanför dörren lite granna iallafall. behöver verkligen vila upp mig, måste till skolan på onsdag igen. för då kommer ny musik som vi ska provsminka till kiss osv. ska bli kul

nu ska jag kolla vidare på tvn, tittar på chuck som går på sexan. faktiskt ett bra program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback